Powered by Smartsupp
Menu

Damian Wilpert - Wystąpienia publiczne, Prowadzenie imprez, konferansjer

 
 

Skuteczna reklama, poszukiwanie klientów

Żyjemy w czasach w których internet ma olbrzymi wpływ na wizerunek firm, warto zwrócić uwagę na marketingowe działania, które pozwalają wzmacniać opinie odwiedzających witrynę. Jest wiele sposobów aby dotrzeć do wielu osób poprzez aktywność firmy w internecie, poniżej przestawiam skuteczne metody rozwijające pozytywny wizerunek.

Stworzenie profesjonalnej strony www

Przeciętny użytkownik sieci potrzebuje zaledwie 10 sekund, aby pozostać na stronie lub też ją opuścić, dlatego też trzeba zwrócić uwagę jak prezentuje się firmowa witryna, czy posiada elementy, które zaciekawią oglądającego.

Modne stają się dynamiczne slidery, które informują o nowościach i jeżeli oko zauważa ruch na stronie, to jest większe prawdopodobieństwo pozostania na witrynie.


Zwróć uwagę na spójność

Spójność firmy jest istotna, strona internetowa, samochody firmowe, materiały reklamowe takie jak ulotki, kalendarze, stopka firmowa, wizytówki itp. Stosujmy na każdej reklamie te same kolory, tak żeby wszystko łączyło się z całością.

Treść strony www

To co zamieszczamy na stronach internetowych ma wpływ na siłę pozycjonowania i reklamowania, podpisane zdjęcia, artykuły w wersji edytowanej nie w pdf, ponieważ poprzez słowa klucze, które będą w wersji do edycji to łatwiej będzie znaleźć firmę, którą reprezentujemy.

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku, nikt poza nami nie wie, co robimy" Stuart Henderson 


Upewnij się, że zaistniejesz w katalogach z Twojej branży

Mając stronę internetową powinniśmy zadbać o to, aby znalazła się w odpowiednich katalogach, które będą pozycjonowały naszą stronę pod frazy, hasła dopasowane do naszego profilu działalności, najbardziej znane to : katalog.wp.pl, katalog.onet.pl, katalog.gazeta.pl, posiadają wysoki page rank, wpisując w wyszukiwarce google haslo darmowy katalog stron, pojawią nam się całkowicie darmowe katalogi, ważne jest aby dobrać stronę do odpowiedniej podkategorii, w momencie kiedy wstawicie opis, to obowiązkowo zmieniać zawartość opisu, aby nie był zawsze taki sam, nie zadziała negatywnie, ale też nie będzie działał pozytywnie, bo roboty google będą widziały go jako jeden wpis, powinniśmy zmieniać również słowa kluczowe, najlepiej regionalnie segmentować hasła, bo wtedy konkretnie pozycjonujemy w miastach, których chcemy zaistnieć, jak np. agencja reklamowa zabrze, szkolenia zabrze itp.

Dodawanie wpisów w takich katalogach przynosi korzyści z punktu widzenia SEO, jak i w formie zwiększenia ruchu na stronie.

Darmowy moderowany katalog - www.katalogdea.pl
 
Jeśli chodzi o katalogowanie to są zwolennicy i przeciwnicy, natomiast uważam, że jak pojawiamy się w dobrych miejsach, dobrych katalogach, to zawsze pozostanie pozytywny śląd. 


Pozycjonowanie organiczne i nieorganiczne

Pozycjonowanie organiczne różni się tym od nieorganicznego, że ta druga to reklama płatna jak np. Reklama adwords.

Linki sponsorowane w Google AdWords to reklamy tekstowe pojawiające się obok i nad naturalnymi rezultatami wyszukiwania. Dzięki kampanii w Google AdWords mogą Państwo w bardzo krótkim czasie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Od czasu skonfigurowania kampanii do jej emisji mija najczęściej kilka minut. Do największych zalet reklamy w Google AdWords należy jej kontekstowość, reklama pojawia się tylko na słowa kluczowe związane z firmą czy jej produktami. Internauci nie traktują tego jak reklamę, jest ona nieinwazyjna, a co za tym idzie skuteczna.

W Google Adwords płaci się za kliknięcia, nie za wyświetlenia reklamy.
Zatem ponoszony jest koszt dotarcia tylko do tych osób, które zainteresowała nasza reklama.

Zobacz cennik pozycjonowania - Dea Studio 

Pozycjonowanie organiczne – pozycjonowanie naturalne, roboty wyszukiwarek np. google pokazuje najbardziej wartościowe strony, jest kilka sprawdzonych działań.

Każda firma powinna zwrócić uwagę na treść i jej jakość, teksty powinny być wartościowe dla odwiedzającego i najlepiej niepowtarzalne w słowach.

Cenne jest linkowanie witryny z stronami o wysokim wskaźnikach odwiedzających, im więcej wartościowych odsyłaczy, to też strona jest widoczna wyżej w wyszukiwarkach.

Im dłużej mamy domenę i sporo czasu poświęcamy na linkowanie i reklamowanie ręcznie naszej witryny, to też jest większe prawdopodobieństwo lepszej indeksacji. Czas pozycjonowania organicznego jest zależny od wielu czynników, może wynosić od kilku tygodni do kilku miesięcy. Trzeba również dokładnie sprawdzić kod źródłowy witryny, aby była według standardów, które pozwalają na pozytywne działanie w wyszukiwarkach.

Zobacz ceenik pozycjonowania organicznego - Dea Studio


Marketing Szeptany

Marketing szeptany to bezpośrednie wyszukiwanie klienta w sieci wykazującego zainteresowanie tematem Waszych usług i produktów, szukając opinii firmy którą odbiorcy są zainteresowani to często wyszukują jej po forach, portalach, warto kontrolować opinie i pracować nad pozytywnym wizerunkiem.

Co jest zadaniem marketingu szeptanego?

- wywołanie pozytywnych reakcji czytających
- prowokowanie rozmów o produkcie, usłudze lub marce
- udział w dyskusji, tak aby wywoływać pozytywne opinie

Marketing szeptany powinien być prosty i wyglądający na pełni naturalny.

Ważne zasady:

- posty powinny być na temat zgodny z forum i odpowiednim działem
- lepiej jest kontynuować wątki, niż zakładać cały czas nowe
- pomagajmy użytkownikom, a nie tylko sprzedawajmy usługi


Marketing wirusowy

Jest to marketing polegający na tym, aby nasi klienci rozpowszechniali sami naszą firmę. Przykładem marketingu wirusowego mogą być zabawne lub intrygujące filmiki lub zdjęcia reklamowe, które wrzucamy w sieci, ponadto udostępniamy w nim nasze logo bądź adres www.

Ponadto firmy przygotowują różnego typu artykuły, ebooki co pozwala na rozsyłanie materiałów do dużej części odwiedzających, przygotować można również konkursy i rabaty.

Blogi eksperckie

Prowadzenie bloga eksperckiego to działalność, która pomaga budować renomę i prestiż firmy, natomiast również pozycjonować pracowników jako ekspertów w danej dziedzinie. Przykładem jest nasza firma, posiadamy stronę Dea Szkolenia na której można znaleźć odnośniki z artykułów, strony są ze sobą zaindeksowane, ponadto na blogu można znaleźć wskazówki związane z wystąpieniami publicznymi, sprzedażą, motywacją, każdy artykuł jest również przez naszą firmę reklamowany, co powoduję wzrost odwiedzin i generowanie dużej ilości zapytań.

Nasze domeny:

www.deastudio.pl  - Agencja Reklamowa
www.deaszkolenia.pl - Szkolenia wystąpienia, sprzedaż
www.katalogdea.pl - Darmowy katalog stron
www.damianwilpert.pl - Pasja Wystąpień publicznych
www.gwiazdyfutbolu.com - Gwiazdy Futbolu


Artykuły w sieci i prasie branżowej

Pisząc artykuły w sieci i prasie dajemy użytkownikom coś niezobowiązującego. Kluczem efektywnych artykułów jest to aby był nieinwazyjny, czyli w takim w którym nie jest opisywana tylko nasza działalność, natomiast w takim w którym można poczuć fachowość i wskazówki, które można wykorzystać w życiu. Każdy artykuł warto linkować i pozycjonować, udostępniać go nie tylko na witrynach lub gazecie, ale także na portalach, blogach, forach, zostawiając pozytywny ślad, daje dużą szansę na odwiedziny firmy.

Aktywny mailing

Mailing to wysyłka elektronicznej korespondencji, pozwala za jednym razem wysłać list do dużej ilości osób. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku wysyłki: biuletynów informacyjnych, newsletterów, informacji dla stałych partnerów, pozwala na poszukiwanie nowych klientów, w wyszukiwarce google wpiszcie programy do obsługi mailingu, pojawi się duża ilość pomocnych programów, które pozwolą stworzyć profesjonalną ofertę itp, żeby mailing był skutecznym narzędziem powinniśmy pozyskać bazę lub też ją zakupić, maile można pobierać bezpośrednio ze stron firmowych.


Traktuj innych użytkowników sieci z szacunkiem, zostawiaj pozytywny ślad

Bądź uprzejmy dla użytkowników sieci, traktuj każdego z życzliwością,
w momencie kiedy zostawiasz po sobie ślad w sieci, pozostaje on na bardzo
długo.

Historia :

Był malutki chłopiec, który bardzo się denerwował i nie wiedział jak sobie z tym poradzić. Jego spokojny ojciec dał mu gwoździe i powiedział, by zaczął je wbijać w płot ich ogrodu za każdym razem, gdy się zdenerwuję i nie będzie wiedział co ma ze sobą zrobić.

Malutki chłopiec zaczął wbijać gwoździe każdego dnia, 1,2,10,100, w następnych dniach czuł, że jest lepiej, duża liczba wbijanych gwoździ zmniejszała się, aż doszedł do wniosku, że zdecydowanie łatwiej kontrolować siebie, niż wbijać stale gwoździe.

Wreszcie nadszedł dla chłopca radosny dzień, kiedy nie wbił już żadnego gwoździa. Poszedł zatem uradowany do ojca i powiedział mu, że tego dnia nie wbił żadnego gwoździa, że czuje się lepiej, zrelaksowany. Co mam robić dalej Tatusiu ??

Ojciec mu powiedział, by teraz wyjął jednego gwoździa za każdym razem, gdy nie straci cierpliwości. Mijały dni, aż w końcu chłopiec mógł po raz kolejny przyjść uradowany do ojca i powiedzieć, że wyjął już wszystkie gwoździe.

Poszli razem, by to zobaczyć i ojciec powiedział:

“Synu, zachowywałeś się bardzo dobrze, ale spójrz teraz na te dziury”.
Ten płot nigdy już nie będzie taki, jak na początku.
Kiedy kogoś obrażasz i kiedy mówisz mu coś złośliwego,
zostawiasz w nim rany takie, jak tutaj. Dziury na zawsze pozostają. 


Damian Wilpert
Trenery wystąpień i sprzedaży 

Agencja Reklamowa - Wszystko co możesz sobie wyobrażić, jest realne. 

Zobacz program szkolenia:  Budowanie dobrej firmy w internecie

Dlaczego klienci rezygnują? - Artykuł